Název:
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposals for Improvement of the Communication Mix of the Selected Company
Autoři:
Vašíčková, Tereza ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z marketingu, která slouží jako podklad pro vypracování analytické a návrhové části. Analytická část je zaměřena na analýzu vybrané společnost, na její současný stav a současný komunikační mix. Návrhová část je založena na výsledcích analytické části a jsou zde popsány návrhy pro zlepšení komunikačního mixu.
The bachelor thesis deals with the proposal for communication mix improvement in chosen company. The thesis consists three parts. The theoretical part describes the important terms of marketing, which serve as the basis for the development of analytical and propositional part. The analytical part is focuses on the analysis of selected company and its current situation and current communication mix. The propositional part is based on the results of the analytical part and there are described proposals for improvement of the current communication mix.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; PEST analýza.; SWOT analýza; communication mix; Marketing; marketing communication; PEST analysis.; SWOT analyse
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83571