Název:
Marketingový plán pro BT SERVIS
Překlad názvu:
Maketing Plan for BT SERVIS
Autoři:
Bilíková, Eva ; Houdek, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro společnost BT servis, která plánuje otevřít novou pobočku v Jihomoravském kraji. V první části jsou představena teoretická východiska, která se vztahují ke zkoumané problematice. Následuje analýza současného stavu podniku a jeho okolí. Získané informace jsou vyhodnoceny a poté je sestaven marketingový plán na období jednoho roku.
The scope of this diploma thesis is the creation of a marketing strategy for the BT servis company, which is about to open a new branch office in the South Moravian Region. The First part introduces the theoretical bases, which relates to the issue. The Next is the analysis of the current state of the business and its surroundings. Information collected are evaluated and then the marketing strategy is created for the period of one year.
Klíčová slova:
B2B marketing; Marketing; marketing ve službách; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza; B2B marketing; Marketing; marketing in service business; marketing mix; marketing plan; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37151