Název: Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Překlad názvu: Marketing Strategy of Turkish Airliners
Autoři: Fritsch, Daniel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Airline industry; Istanbul; marketing; social media; Turkey; Turkish Airlines; Istanbul; Letecký průmysl; marketing; sociální media; Turecko; Turkish Airlines

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62266

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-600202


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet