Název:
Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.
Překlad názvu:
Organizational Culture Change as an Effective Tool for Customer Gaining.
Autoři:
Hartman, Martin ; Foltýnová, Zuzana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce „Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka“ je analyzovat a navrhnout změny firemní kultury konkrétní společnosti, která působí v automobilovém průmyslu. Hlavním cílem je analyzovat spokojenost zaměstnanců v souvislosti s firemní kulturou a vyzkoumat nejlepší způsob přísunu nových zákazníků.
The main task of this bachelor´s thesis called „Organizational Culture Change as an Effective Tool for Customer Gaining“ is to analyse and suggest changes of corporate culture of a specific company working in car industry. The main aim is to analyse the content of the employees in a connection with the corporate culture and find out how to gain new customers.
Klíčová slova:
cíle; lidé; management; manažerské a obchodní dovednosti; Organizační kultura; porovnání; společnost; zákazníci; úspěch; analysis; company; comparison; Corporate culture; customers; management; managerial and business abilities; people; success; tasks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15715