Název: Změna organizační kultury jako účinný prostředek získání zákazníka.
Překlad názvu: Organizational Culture Change as an Effective Tool for Customer Gaining.
Autoři: Hartman, Martin ; Foltýnová, Zuzana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cíle; lidé; management; manažerské a obchodní dovednosti; Organizační kultura; porovnání; společnost; zákazníci; úspěch; analysis; company; comparison; Corporate culture; customers; management; managerial and business abilities; people; success; tasks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15715

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-598236


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet