Název: Návrh na zlepšení marketingového mixu internetového obchodu
Překlad názvu: Proposal to Improve the Marketing mix of e-shop
Autoři: Roztočilová, Zuzana ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; dotazníkové šetření; influencer; marketing; marketingový mix; produkt; distribution; influencer; marketing; marketing mix; price; product; questionnaire survey

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197517

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-591992


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet