Název:
Marketingový mix vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Selected Company
Autoři:
Vozák, Tomáš ; Domanižová, Petra (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Na základě provedených analýz budou navrhnuta vlastní doporučení na jeho zlepšení. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první jsou uvedeny teoretické poznatky, které jsou použity při následné analýze současného stavu v podniku. Třetí část je zaměřena na vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu společnosti.
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the marketing mix of a selected company. Based on the performed analyzes, own recommendations for its improvement will be proposed. The thesis is divided into three main chapters. The first presents theoretical knowledge that is used in the subsequent analysis of the current state of the company. The third part is focused on own proposals leading to the improvement of the company's marketing mix.
Klíčová slova:
cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; distribution; Marketing; marketing mix; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192409