Název:
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Překlad názvu:
Suggestion of a Marketing Strategy to Gain New Customers
Autoři:
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
he point of this diploma thesis is to analyze current marketing strategies of Strasil Co. and create marketing quantitative research. Based on the obtained data, author is trying to develop the concept of solutions, which will increase the volume of new customers.
Klíčová slova:
chí-kvadrát.; dotazování; komunikační mix; makroprostředí; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; mikroprostředí; SWOT analýza; Chi Square.; communications mix; macroenvironment; Marketing; marketing mix; marketing research; microenvironment; survey research; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15602