Název:
Komunikační strategie pro firmu Ježek
Překlad názvu:
Communication Strategy for Company Ježek
Autoři:
Urban, Jan ; Zatloukal, David (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce „Komunikační mix konkrétního podniku“ je analýza současného stavu komunikačního mixu vybraného podniku a návrh nového. Diplomová práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o metodách analýzy vnitřního a vnější prostředí podniku, popisuje a porovnává jednotlivé komunikační nástroje a princip fungování marketingové komunikace. Úvod praktické části popisuje vybraný podnik. Hlavní části analyzují prostředí podniku a jednotlivé nástroje propagace. Závěrečná část obsahuje návrhy nového komunikačního mixu.
The goal of the submitted thesis: “Analysis of company´s communication mix” is the analysis of the company´s present communication mix and proposal of a new mix. The study is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part discusses the established methods of analysis a company´s internal and external environment, describes and compares particular tools of marketing communication and its principles in the theoretical level. Introduction of practical part introduces selected company. Main part analyses company´s environmental and particular tools of promotion. Last part gives proposals of the new communication mix.
Klíčová slova:
Komunikační mix; pivovarnictví; podpora prodeje; reklama; vztahy s veřejností; advertising; brewing industry; Communication mix; public relations; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12732