Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Kučera, Tomáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků ve vybraném podniku. Z výsledků dílčích analýz byly sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části diplomové práce jsou popsána teoretická východiska. Další část analyzuje současnou situaci daného podniku pomocí vnitřního a vnějšího prostředí. Pomocí dotazníkového šetření je také analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. Po shromáždění dat z vytvořeného dotazníku budou data vyhodnocena a následně budou navrženy konkrétní návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
The diploma thesis focuses on customers satisfaction in chosen company. Based on results of sectorial analyses there were made up proposals there in order to increase satisfaction of customers. First part of the thesis describes theoretical data. Next part analyses current situation of the company via internal and external background. With the help of questionnairy survey actual aspect of customer's satisfaction was analyzed as well. After data aggregation from the questionnaire acquired information will be evaluated and consequently there will be created particular proposals there in order to increase satisfaction of customers.
Klíčová slova:
Marketingový mix; Porterův model pěti konkurenčních sil; SLEPT analýza; spokojenost; SWOT analýza; zákazník; customer; Marketing Mix; Porter’s Five Forces Model; satisfaction; SLEPT Analysis; SWOT Analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177891