Název:
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Překlad názvu:
Customer behavior in a specific area
Autoři:
Hrubý, Filip ; Mgr.Gabriela Löbel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce analyzuje spotřebitelské chování na trhu s elektrickými dopravními prostředky. Zabývá se porozuměním určité skupiny zákazníků, které toto téma zajímá. V první části jsou teoreticky vymezeny základní pojmy související s problematikou zákazníka, jeho chování marketingu a neuromarketingu. V dalších částech je provedena analýza, vlastní zkušenosti s prodejem a jeho podporou. V závěru jsou uvedeny fakta a pochopení zákazníka.
The bachelor thesis analyzes consumer behavior in the market of electric vehicles. It focuses on understanding a certain group of customers who are close to the subject. In the first part are theoretically defined basic terms related to the issue of customer, his behavior marketing and neuromarketing In the next sections is performed analysis, own experience with sales and its support. In conclusion, the facts and understanding of the customer are presented.
Klíčová slova:
analýza; kupní rozhodovací proces; marketing; neuromarketing; prodej; spotřebitelské chování; analysis; consumer behavior; marketing; neuromarketing; purchasing decision process; sales
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193285