Název:
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Překlad názvu:
Marketing Plan for Product Launching to a New Market
Autoři:
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
This study focuses on the launching of a new product in the market. On the basis of an analysis of the current situation in the tobacco market i created needed recommendations. All recommendations are heading towards a creation of an effective marketing plan.
Klíčová slova:
analýza; konkurence; Marketingový plán; produkt.; analysis; competition; Marketing plan; product.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/325