Název:
Mezinárodní marketingová strategie v oblasti herního průmyslu a mikrotransakcí
Překlad názvu:
International Marketing Strategy In Area Of Gaming Industry And Microtransactions
Autoři:
Urbánek, David ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na mezinárodní marketing v oblasti herního průmyslu. Zaměřuje se na pojetí, trendy a možnosti tvorby marketingové strategie na trhu s mikrotransakcemi. V teoretické části práce budou vymezeny základní pojmy a vytvořena teoretická východiska v oblasti marketingu mikrotransakcí, chování zákazníků a možnosti jejich zaujetí. V praktické a návrhové části bude vytvořen návrh marketingové strategie pro vyvíjenou hru autorem této práce na základě kvalitativního výzkumu a teoretické části, která má za účel zvýšit počet aktivně platících zákazníků za prémiové služby ve hrách.
The thesis is focused on international marketing of gaming industry. It’s focus is on trends and possibilities of international marketing strategy for microtransactions. The theoretical part aims to define basic concept of gaming industry, marketing, microtransactions, customer behavior and ways to engage with him. The analytical part is creating a concept of international marketing strategy for a game, which is being developed by the author of this thesis based on quality research and theoretical background. This strategy is supposed to engage with customers not interested in microtransactions.
Klíčová slova:
casual; marketingový mix; mezinárodní marketing; mikrotransakce; mobilní hra; SWOT analýza; casual; international marketing; marketing mix; mictoransactions; mobile game; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197691