Název:
E-komunikace jako součást firemní kultury
Překlad názvu:
Electronic Communucation as Part organizational Culture
Autoři:
Hájková, Michaela ; Šafránková, Ivana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury a e-komunikace. Najdete v ní základní vymezení firemní kultury a e-komunikace od nejrůznějších autorů a nejdůležitější teoretické pojmy. Analyzuje firemní kulturu firmy Monttel, s.r.o.. Pro průzkum stávající firemní kultury bylo použito dotazníkové šetření. Závěr práce obsahuje shrnutí problematických oblastí a návrh možných zlepšení či inovací.
This Bachelor’s thesis deals with the problems of the organization culture and e-communication. You will find there the fundamental demarcation of the organization culture and e-communicaton from the assorted authors and the most important theoretic definitions. It analyzes the organization culture in the company Monttel, s. r. o. I used the interview for the research on the current organization culture. The conclusion of this thesis contains the summary of the problematic sections and the proposal of the possible improvements or innovations.
Klíčová slova:
e-komunikace; firemní kultura; motivace; e-communication; motivation; organization culture
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4322