Název:
Marketingová strategie hotelu Luční bouda
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Hotel Luční bouda
Autoři:
Šaršonová, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zpracována pro horský hotel Luční bouda. Zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb a navrhuje řešení pro zvýšení turistické atraktivity hotelu. Teoretická část se věnuje marketingu v cestovním ruchu a pojmům s ním spojených. V praktické části je provedena analýza obecného prostředí, konkurenčního prostředí, vnitřních faktorů, marketingového mixu, zákazníků a závěrečná SWOT analýza. Práce obsahuje návrhy na zlepšení poskytovaných služeb, které povedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a v neposlední řadě ke kladnému hospodářskému výsledku.
This diploma thesis was created for a hotel named Luční bouda. The thesis explores the current situation of the hospitality market and proposes solutions to increase the tourist ativities and customer satisfaction at the hotel. The theoretical part of the thesis is dedicated to marketing in tourism and related concepts. The practical part focuses on analysing the environment, competition, internal factors, marketing mix, customers and finaly SWOT analysis. The diploma thesis proposes improvements in the services provided by the hotel that would lead to higher occupancy and profits.
Klíčová slova:
hotel; konkurence; Marketingová strategie; marketingové řízení; marketingový mix; SWOT analýza.; competition; hotel; marketing management; marketing mix; Marketing strategy; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66141