Název:
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub
Překlad názvu:
The Proposal of Customer Satisfaction Improvement of Sportclub Restaurant
Autoři:
Hojačová, Blanka ; Rivola, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky restaurace Sportclub z pohledu zákazníka. Součástí jsou také návrhy a doporučení, které pomohou zvýšit spokojenost zákazníků a tím přispějí k lepšímu boji s konkurencí a k upevnění postavení restaurace na trhu.
The dissertation deals with the realization and subsequent evaluation of the analysis of the satisfaction of customers of the restaurant Sportclub on the basis of a questionnaire. It contains the analysis of the outcomes, leading to the detection of strong and weak points of the restaurant Sportclub from the point of view of the customer. One part also deals with suggestions and recommendations that will help to increase the customers´satisfaction and so they will contribute to a better competitor´s fight and to the stabilization of the position of the restaurant in the market.
Klíčová slova:
analýza dat.; Balanced Scorecard; dotazník; loajalita a spokojenost zákazníka; marketing služeb; marketingový mix; měření spokojenosti zákazníka; SWOT analýza; Výzkum trhu; zákazník; Balanced Scorecard; customer; data analysis.; loyalty and satisfaction of the customer; Market research; marketing mix; marketing of services; measuring of customer´s satisfaction; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7941