Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Berdnyk, Dariia ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace květinářství „Květiny u pošty“ s cílem zdokonalit oblast podpory prodeje a reklamy. Jejich podstata je vysvětlena v první, teoretické části práce. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Na základě provedených dílčích analýz jsou navrženy možnosti ke zdokonalení. Tato doporučení jsou vhodná ke zlepšení podpory prodeje a reklamy, která povedou k navýšení tržeb analyzované společnosti, počtu nových zákazníků a uspokojení jejich potřeb.
The bachelor thesis focuses on the issue of marketing communication florist shop „Květiny u pošty“ in order to improve the area of sales promotion and advertising, the essence of which is explained in the first, theoretical part of the thesis. The practical part deals with the presentation of the company and at the same time analyzes the current marketing situation. On the basis of the partial analyses carried out, options for enhancement are proposed. These recommendations are suitable for improving sales promotion and advertising, which will lead to an increase in the sales of the analyzed company, the number of new customers and the satisfaction of their needs.
Klíčová slova:
konkurence; květiny.; květinářství; marketingová komunikace; marketingová strategie; podpora prodeje; propagace; Reklama; Advertising; competition; flower store; flowers.; marketing communication; marketing strategy; promotion; sales support
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208056