Název: Targeting a positioning v prezidentské kampani Petra Pavla - mladá generace voličů
Překlad názvu: Targeting and positioning in a presidential election campaign of Petr Pavel - young voters generation
Autoři: Dejmková, Tereza ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generace Z; kampaň; Petr Pavel positioning; politický marketing; prezident; prezidentské volby; targeting; volby; Campaign; election; generation Z; Petr Pavel; political marketing; positioning; positioningpresidential election; president; targeting

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/184920

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-536157


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet