Název: Precedentní fenomény v reklamním diskurzu
Překlad názvu: Precedent phenomena in advertising discourse
Autoři: Krasteleva, Anastasiia ; Rycheva, Ekaterina (vedoucí práce) ; Zaňko, Taťjana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: rus
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: precedentní jevy|precedentní jméno|precedentní výraz|precedentní situace|precedentní text|reklama|reklamní text|reklamní diskurz; precedent phenomena|precedent name|precedent expression|precedent situation|precedent text|advertising|advertising text|advertising discourse

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/185012

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-535237


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet