Název: Vnímání stereotypů v reklamě dětmi ve věku 4 - 6 a 11 - 13 let
Překlad názvu: Perception of stereotypes in advertisement by children of age 4 - 6 and 11 - 13
Autoři: Kovačovičová, Dominika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: deti; genderové stereotypy; média; reklama; stereotypy; teenageri; advertisement; children; gender stereotypes; media; stereotypes; teenagers

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182427

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532284


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet