Název:
Průzkum nákupního chování a preferencí českých hokejových brankářů na trhu s hokejovou brankářskou výstrojí
Překlad názvu:
Survey of purchasing behaviour and preferences of Czech ice hockey goalies on the ice hockey goalie equipment market
Autoři:
Habart, Jan ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Průzkum nákupního chování a preferencí českých hokejových brankářů na trhu s hokejovou brankářskou výstrojí Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit a popsat nákupní chování a preference českých hokejových čistě amatérských brankářů na trhu s hokejovými brankářskými lapačkami. Dalším vytyčeným cílem bylo: poznat faktory, které jsou při koupi lapaček zásadní a které brankáře nejvíce ovlivňují, zjistit obvyklá místa nákupu brankářských lapaček, nejpoužívanější značky lapaček mezi "hobby" brankáři a loajalitu těchto brankářů ke značkám lapaček. Posledním cílem je identifikovat cenovou citlivost "hobby" brankářů při jejich nákupech. Metody: V práci byla využita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod výzkumu. Kvantitativní metoda reprezentována dotazníkovým šetřením byla použita pro získání velkého množství dat (celkem 195 získaných odpovědí), která byla následně porovnávána s odpověďmi tří rozhovorů reprezentujících metodu kvalitativní. Rozhovory sloužily k získání rozvinutějších a přesnějších odpovědí na danou problematiku. Výsledky: Z výsledků dotazníků a rozhovorů vyplynulo, že hokejovým "hobby" brankářům nejvíce záleží na funkčnosti lapaček, přičemž lapačky nejčastěji nakupují na internetových bazarech. Nejužívanější značkou je značka Bauer, jež má méně loajální zákazníky než jiné...Title: Survey of purchasing behaviour and preferences of Czech ice hockey goalies on the ice hockey goalie equipment market Objectives: The main objective of this work is to identify and describe the buying behaviour and preferences of Czech pure amateur hockey goalies on the hockey goalie gloves market. Other objectives were: to identify the factors that are crucial in the purchase of goalie gloves and that influence goalies the most, to find out the usual places of purchase of goalie gloves, the most used brands of goalie gloves among "hobby" goalies and the loyalty of these goalies to the brand of goalie gloves. The final objective is to identify the price sensitivity of "hobby" goalkeepers in their purchases. Methods: In our thesis, we used a combination of quantitative and qualitative research methods. The quantitative method represented by a questionnaire survey was used to obtain a large amount of data (195 responses received in total), which was then compared with the responses of three interviews representing the qualitative method. The interviews were used to obtain more developed and accurate answers on the subject matter. Results: The results of the questionnaires and interviews showed that hockey "hobby" goalies are most concerned about the functionality of the goalie gloves, and they...
Klíčová slova:
brankářská lapačka; chování spotřebitele; lední hokej; marketingový výzkum; sportovní produkt; consumer behaviour; goalie glove; ice hockey; marketing research; sports product