Název:
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku při vstupu na zahraniční trhy
Překlad názvu:
International Marketing Strategy of the Selected Company Entering the Foreign Market
Autoři:
Berka, Marek ; Urabetzová, Vendula (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení mezinárodní marketingové strategie pro elektronický obchod, který plánuje vstoupit na trhy Spojených států amerických, Velké Británie a Německa. Práce analyzuje současný marketingový mix a vnější prostředí vybrané společnosti a na základě získaných informací navrhuje marketingové návrhy pro propagaci a prodej na zmíněných trzích. Hlavním cílem je vytvoření efektivní marketingové strategie, která umožní úspěšný vstup na zahraniční trhy pro nový elektronický obchod. V závěrečné části jsou prezentovány vlastní návrhy řešení, které zahrnují vizi a misi firmy, návrh marketingového mixu pro jednotlivé trhy, doporučení k sociálním sítím a finanční náklady na marketingové činnosti. Kritické faktory úspěchu jsou také identifikovány pro dosažení úspěšného vstupu na zahraniční trhy.
This diploma thesis focuses on designing an international marketing strategy for an e-commerce company that plans to enter the markets of the United States of America, Great Britain and Germany. The work analyzes the current marketing mix and the external environment of the selected company and, based on the information obtained, proposes marketing proposals for promotion and sales in the mentioned markets. The main goal is to create an effective marketing strategy that will enable successful entry into foreign markets for new business. In the final part, our own solutions are presented, which include the company's vision and mission, marketing mix design for individual markets, recommendations for social networks and financial costs for marketing activities. Critical success factors are also identified for achieving successful entry into foreign markets.
Klíčová slova:
analýza trhu; internetový obchod; marketingová strategie; marketingový mix; vstup na nový trh; entering a new market; internet business; market analysis; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/213268