Název: Návrh online marketingové komunikace nově vznikající společnosti
Překlad názvu: Proposal of Online Marketing Communication for an Emerging Company
Autoři: Mošťková, Božena ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-mail marketing; influencer marketing; marketingový mix; Online marketing; online marketingové nástroje; sociální sítě; e-mail marketing; influencer marketing; marketing mix; Online marketing; online marketing tools; social media

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211987

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-530247


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet