Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Trebichalský, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Bakalárska práca sa zameriava na marketingovú komunikáciu v konkrétnej spoločnosti s primárnym zameraním na podporu predaja a reklamu. Teoretická časť je zameraná na poznatky o marketingu, marketingového mixu, marketingovej komunikácii a komunikačného mixu. V analytickej časti je predstavená spoločnosť, analýza súčasného stavu spoločnosti a jej vyhodnotenie. Záverečná časť sa zameriava na návrhy na zlepšenie marketingovej situácie, ktoré vyplývajú z analytickej časti.
The bachelor thesis focuses on the marketing communication in a specific company with a primary focus on sales promotion and advertising. The theoretical part focuses on the knowledge of marketing, marketing mix, marketing communication and communication mix. The analytical part introduces the company, the analysis of the current state of the company and its evaluation. The final part focuses on the suggestions for improving the marketing situation that result from the analytical part.
Klíčová slova:
advertising; increasing company awareness; Marketing; marketing communication; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211294