Název:
On-line marketingová komunikace
Překlad názvu:
On-line marketing communication
Autoři:
Varhaníková, Denisa ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh webových stránek vybraného podniku. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny teoretické poznatky o daném tématu. Praktická část je rozdělená na analytickou část a návrhovou část. Analytická část je zaměřena na analýzy marketingového mixu, současného stavu webových stránek, segmentaci, a především na tvorbu domu jakosti. V poslední části jsou na základě analytické části představeny jednotlivé návrhy pro tvorbu webové stránky podniku.
The bachelor thesis focuses on the design of a website for a selected company. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part presents the theoretical knowledge about the topic. The practical part is divided into an analytical part and a design part. The analytical part focuses on the analysis of the marketing mix, the current state of the website, the segmentation, and especially the analysis of the quality house. In the last part, based on the analytical part, individual proposals for the creation of the company's website are presented.
Klíčová slova:
dům jakosti; internetový marketing; marketing; marketinový mix; tvorba webové stránky; house of quality; internet marketing; marketing; marketing mix; website design
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211276