Název: Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Překlad názvu: Communication Mix Propsal of the Company Entering the Foreign Market
Autoři: Kalná, Tereza ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B trh; komunikace; komunikační mix; Marketing; propagace; přímý marketing; veletrhy; B2B segment; communication; communication mix; direct marketing; fair; Marketing; promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211269

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-529540


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet