Název:
Akční herní demo v Unity
Překlad názvu:
Action Game Demo in Unity
Autoři:
Petr, Radek ; Kapinus, Michal (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Tato práce se zaměřuje na vývoj her a návrh herních mechanik, které umožňují hráčům interakci s prostředím, překonávání překážek a postup ve hře. Herní engine Unity spolu s jeho fyzikou a řešením umělé inteligence byl využit k vytvoření sady nástrojů, kterou hráč postupně poznává a učí se použít. Cílem je vyzvat hráče k řešení hádenek, či k boji s nepřáteli, vyžadujícími rychlou akci i kreativní řešení problémů. Tato práce poskytuje náhled do složitého procesu vývoje her a technických výzev spojených s tvorbou poutavých herních mechanik, které udržují hráče angažované a ponořené do herního světa.
This thesis focuses on game development and the design of game mechanics that allow players to interact dynamically with the environment, overcome obstacles, and progress in the game. The Unity game engine, along with its physics and artificial intelligence solutions, was utilized to create a set of tools for the player to gradually learn to use. The goal is to challenge the player with enemies and puzzles, requiring both quick action and creative problem-solving. This work provides insight into the complex process of game development and the technical challenges involved in creating engaging game mechanics that keep players engaged and immersed in the game world.
Klíčová slova:
Game; Game Development; Game Engine; Unity; Herní engine; Herní vývoj; Hra; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211158