Název: Zavedení Influencer marketingu v konkrétní společnosti
Překlad názvu: Implementation of Influencer Marketing in a Specific Company
Autoři: Matyášová, Gabriela ; Šedivá, Zuzana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: influencer; influencer marketing; marketingová komunikace; propagace; sledující; sociální sítě; follower; influencer; influencer marketing; marketing communication; propagation; social media

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210358

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-526783


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-18, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet