Název: Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Autoři: Balážová, Soňa
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: consumer behaviour; emoce v marketingu; emotions in marketing; food; nostalgia; nostalgie; potraviny; retro marketing; spotřebitelské chování

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=107533

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-523953


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-04-25, naposledy upraven 2023-04-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet