Název: The comparison of two different companies using social media as a marketing tool
Autoři: Stolbova, Lidia
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketing tool; marketingovy nástroj; online marketing; social media; social networks; sociálni sítě; sociální média

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=116194

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-522089


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-04-25, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet