Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The comparison of two different companies using social media as a marketing tool
Stolbova, Lidia
Rozvoj informačních technologií mění způsob, kterým lidé vnímají svět kolem sebe a jak spolu komunikují. Kromě osobních profilů na sociálních sítích se každým rokem objevuje i více firemních účtů. V moderním světě informací se jednou z nejúčinnějších metod propagace stalo využívání internetových zdrojů. Hlavním cílem této práce je vhodným způsobem analyzovat a porovnat sociální sítě dvou různých dopravních společností podle rozsahu jejich podnikání a typů služeb, které poskytují. Oficiální účty společností RegioJet a S7 Airlines na Facebooku, Instagramu, YouTube a Twitteru jsou zkoumány a analyzovány z kvantitativního a kvalitativního hlediska. V rámci kvantitativní analýzy je zohledněn počet uživatelů, sledujících, příspěvků a konkrétní hodnocení s odpovídajícím významem pro podnikatelskou činnost. Kvalitativní analýza zahrnuje především vizuální atraktivitu účtů na sociálních sítích, umístění příspěvků, individualizaci a atraktivitu reklam, kvalitu informací, zpráv a videoobsahu, které byly vydány společnostmi. Na základě výzkumu a analýzy jsou navržena doporučení a možné způsoby zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.