Název: Influencer marketing: současná teorie a praxe na českém trhu
Překlad názvu: Influencer marketing: contemporary theory and practice on the Czech market
Autoři: Vedralová, Adéla ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Influencer; influencer marketing; Instagram; názoroví vůdci; sociální média; sociální sítě; spolupráce; Influencer; influencer marketing; Instagram; opinion leaders; social media; social networks; spolupráce

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/179177

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520906


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-02-22, naposledy upraven 2023-12-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet