Název:
Management a marketing Mistrovství světa v softballu mužů 2019 v Praze a Havlíčkově Brodě
Překlad názvu:
Management and Marketing of Men's Softball World Championships 2019 in Prague and Havlickuv Brod
Autoři:
Klempířová, Tereza ; Pravečková, Petra (vedoucí práce) ; Štědroň, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Management a marketing Mistrovství světa v softballu mužů 2012 v Praze a Havlíčkově Brodě Cíle: Cílem je vyhodnotit organizaci jako dílčí složku managementu a marketingové a propagační strategie Mistrovství světa mužů 2019 v Praze a Havlíčkově Brodě. Na základě provedené analýzy pak také navrhnout optimalizační nástroje, které by vedly ke zkvalitnění organizace a zefektivnění propagace, které by zvýšily její konkurenceschopnost. Metody: První použitou metodou je metoda hloubkového rozhovoru. Rozhovor byl proveden s členy organizačního týmu sportovní akce. Druhou použitou metodou je analýza dokumentů, a to jak interních České softballové asociace, tak veřejně dostupných. Jako další byla zvolena metoda komparační analýzy, která byla použita na srovnání reálného průběhu příprav a samotné akce mistrovství světa s teoretickými východisky. Výsledky: Na základě provedené analýzy a vyhodnocení organizace jako dílčí složky managementu a marketingu bylo zjištěno, že pořádaná akce byla svou kvalitou na vysoké úrovni a žádné zásadní komplikace, které by narušily splnění jejího cíle nenastaly. I přesto je zde prostor pro zdokonalení, a proto byly vytvořen seznam doporučení pro pořádání akcí takového rozměru, jako bylo zkoumané mistrovství světa. Klíčová slova: sport, projekt, event, marketingový mixTitle: Management and marketing of Men's Softball World Championship in Prague and Havlíčkův Brod in 2019 Objectives: The main objective is to evaluate the organization as a component of the management and marketing and promotion strategy of the Men's World Championship 2019 in Prague and Havlíčkův Brod. On the basis of the performer analysis, also propose opimization tools that would lead to an improvement in the quality of the organization, which would increase its competitivness. Methods: The first method is the in-depth interview method. The interview was conducten with members of the sports event's organizational team. The secon method use dis the analysis of documents, both internal toCzech Softball Association and publicly available. Next, the method that was chosen is the method of comparative analysis, which was used to compare the real course of preparations and the World Championship event itself with theoretical starting points. Results: Based on the analysis and evaluation of the organization as a sub-component of management and marketing, it was found that the quality of the organized event was at a high level and there were no major complications that would disrupt the fullfillment of events's goals Even so, there i room for improvement, which is why a list of recommendations has...
Klíčová slova:
event; marketingový mix; projekt; sport; event; marketing mix; project; sport