Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management a marketing Mistrovství světa v softballu mužů 2019 v Praze a Havlíčkově Brodě
Klempířová, Tereza ; Pravečková, Petra (vedoucí práce) ; Štědroň, Jakub (oponent)
Název: Management a marketing Mistrovství světa v softballu mužů 2012 v Praze a Havlíčkově Brodě Cíle: Cílem je vyhodnotit organizaci jako dílčí složku managementu a marketingové a propagační strategie Mistrovství světa mužů 2019 v Praze a Havlíčkově Brodě. Na základě provedené analýzy pak také navrhnout optimalizační nástroje, které by vedly ke zkvalitnění organizace a zefektivnění propagace, které by zvýšily její konkurenceschopnost. Metody: První použitou metodou je metoda hloubkového rozhovoru. Rozhovor byl proveden s členy organizačního týmu sportovní akce. Druhou použitou metodou je analýza dokumentů, a to jak interních České softballové asociace, tak veřejně dostupných. Jako další byla zvolena metoda komparační analýzy, která byla použita na srovnání reálného průběhu příprav a samotné akce mistrovství světa s teoretickými východisky. Výsledky: Na základě provedené analýzy a vyhodnocení organizace jako dílčí složky managementu a marketingu bylo zjištěno, že pořádaná akce byla svou kvalitou na vysoké úrovni a žádné zásadní komplikace, které by narušily splnění jejího cíle nenastaly. I přesto je zde prostor pro zdokonalení, a proto byly vytvořen seznam doporučení pro pořádání akcí takového rozměru, jako bylo zkoumané mistrovství světa. Klíčová slova: sport, projekt, event, marketingový mix

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.