Název: Vnímání distanční výuky z pohledu učitelů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v základním vzdělávání
Překlad názvu: Perception of distance learning from the perspective of teachers to student with special educational needs in primary education
Autoři: Sajtlová, Tereza ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Komorná, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distanční vzdělávání; distanční výuka; inkluzivní vzdělávání; základní škola; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; distance learning; distance teaching; elementary school; inclusive education; pupil with special educational needs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/178687

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520471


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-02-05, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet