Název: Pohled spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty
Překlad názvu: Female consumer view on menstrual stigma in advertising of menstrual products
Autoři: Malečová, Tereza ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: destigmatizace; menstruace; periodpositive; reklama; stigmatizace; tabu; advertising; destigmatisation; menstruation; periodpostive; stigmatization; taboo

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176302

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-510203


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet