Název:
Využití Instagramu v marketingové komunikaci české fotbalové reprezentace žen
Překlad názvu:
Utilization of Instagram in marketing communication of the Czech women's national football team
Autoři:
Šulc, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Využití Instagramu v marketingové komunikaci české fotbalové reprezentace žen Cíle: Cílem této práce je najít doporučení ke zlepšení marketingové komunikace české ženské fotbalové reprezentace na sociální síti Instagram. Metody: Hlavní metodou v práci použitou je analýza příspěvků ženské fotbalové reprezentace publikovaných na Instagramu během předem definovaného období - tzv. "reprezentačního srazu". Dalšími užitými metodami jsou analýza sekundárních dat a provedení hloubkového rozhovoru s expertem v oboru marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: V práci bylo zjištěno, že aktuální marketingová komunikace ženské fotbalové reprezentace je na dobré úrovni. I přesto byly ale odhaleny určité chyby a nedokonalosti různého charakteru, kterým je třeba se v rámci zachování kvality komunikace vyvarovat. Na základě tohoto poznatku byla navržena konkrétní doporučení, která mají potenciál úroveň komunikace vylepšit. Klíčová slova: sociální sítě, sport, marketing, ženský fotbalTitle: Utilization of Instagram in the Czech women's national football team's Marketing Communication. Objectives: The aim of this thesis is to present recommendations for improving the marketing communication of the Czech women's national football team on Instagram. Methods: The main research method used in this thesis is the analysis of the posts of the Czech women's national football team, published on Instagram during a predefined period. Other methods that were used in this research are the analysis of secondary data as well as elaborated interview with an expert in the field of social media marketing communication. Results: In this thesis was found that the current marketing communication of the women's football team is well managed, however certain imprefections and shortcomings were revealed. It is necessary to avoid these imperfections and shortcomings in order to maintain the quality of communication. Based on this knowledge, specific recommendations that have the potential to improve the level of communication were proposed. Keywords: Social Media, Sport, Marketing, Women's Football
Klíčová slova:
marketing; sociální sítě; sport; ženský fotbal; Marketing; Social Media; Sport; Women's Football