Název: Analýza televizních reklam na potraviny a nápoje cílících na děti
Překlad názvu: Analysis of food and beverage TV advertisements targeting children
Autoři: Štanderová, Alena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dítě jako spotřebitel; Dětský marketing; food marketing; obezita u dětí; regulace reklamy; reklamy na potraviny a nápoje; televizní reklamy; vnímání reklamy dětmi; advertising regulation; childhood obesity; children as consumer; Children marketing; children's perception of advertising; food and beverage advertisements; food marketing; TV commercials

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174179

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506986


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet