Název: Postoj generace Z k šokující reklamě
Překlad názvu: Generation Z' s attitude to shocking advertising
Autoři: Procházka, Ondřej ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generace Z; hloubkový rozhovor; postoje; reklama; shockvertising; výzkum postojů; šokující reklama; advertising; attitude research; attitudes; Generation Z; in-depth interview; shockvertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174207

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506701


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet