Název:
Návrh rozvoje e-commerce obchodní strategie ve vybrané distribuční společnosti
Překlad názvu:
The Proposal for the Development of E-commerce Business Strategy in Distribution Company
Autoři:
Babela, Viliam Igor ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Bakalárska práca sa zameriava na zpracovanie návrhu rozvoja e-commerce stratégie v spoločnosti distribujúcej hygienické a zdravotnické potreby posobiacej na slovenskom trhu. Teoretická časť sa zaoberá definovaním kľučových oblastí stratégického marketingu so zameraním na problematiku online distribúcie formou e-shopu. Analytická časť predstavuje praktickú aplikáciu vybraných relevantných metód za účelom identifikácie a zhodnotenia kľučových faktorov a následným výberom vhodných akcií pre zmenu v stávajúcej sratégii. Návrhová časť obsahuje nastavenie a zmeny e-commerce stratégie vrátane nástrojov s cieľom zvýšenia predajov v oblasti B2C trhu a zefektivnenia nákupov B2B zákazníkov prostredníctvom vhodných digitálných kanálov.
The bachelor thesis focuses on the elaboration of a proposal for the development of e-commerce strategy in a company distributing health & hygiene goods operating on the Slovak market. The theoretical part deals with the definition of key areas of strategic marketing with a focus on the issue of online distribution in the form of e-shop. The analytical part presents the practical application of selected relevant methods in order to identify and evaluate key factors and the subsequent selection of appropriate actions for change in the current strategy. The design part contains the setting up and changes of e-commerce strategy, including tools to increase sales in the B2C market and streamline the purchases of B2B customers through appropriate digital channels.
Klíčová slova:
B2B market; B2C market; digital channels; e-commerce; e-shop; strategic marketing; B2B trh; B2C trh; digitálne kanály; e-commerce; e-shop; stratégický marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207061