Název: Marketingové řízení mateřské školy
Překlad názvu: Marketing management of the parent schools
Autoři: Jírová, Jitka ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Klíčová slova: image školy; Marketing; marketingová komunikace; marketingový audit; marketingový mix; marketingový výzkum; strategické plánování; marketing; marketing audit; marketing communications; marketing mix; marketing research; school image; strategic planning

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78915

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-496299


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet