Název: Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
Překlad názvu: The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014
Autoři: Šlejharová, Veronika ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvantitativní výzkum; marketingová komunikace; PANDORA; Trollbeads; značka; šperky; brand; jewellery; marketing communication; PANDORA; qualitative research; Trollbeads

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/69394

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-487859


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet