Název: Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u předškolních dětí
Překlad názvu: The Relationship between Theory of Mind and Language Skills in Preschool Children
Autoři: Cajthamlová, Tereza ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Páchová, Anna (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: diagnostika jazykových schopností; False belief task; jazykové schopnosti; předškolní děti; Teorie mysli; False belief task; Language skills; Language skills evaluation; Preschool children; Theory of Mind

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110103

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-478580


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet