Název:
Interpersonální mnohočetná inteligence a její rozvoj v hodinách anglického jazyka na úrovni B2
Překlad názvu:
Interpersonal Multiple Intelligence and Its Development in B2 English Lessons
Autoři:
Šilarová, Lucie ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Matuchová, Klára (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] The diploma thesis "Interpersonal Multiple Intelligence and Its Development in B2 English Lessons" focuses on Howard Gardner's theory of multiple intelligences with special emphasis on interpersonal multiple intelligence. The thesis consists of two main sections: theoretical and practical part. The theoretical part introduces the concept of intelligence, the theory of multiple intelligences and interpersonal intelligence. The practical part introduces the research that investigates whether, how and to what extent interpersonal intelligence is developed in B2 English lessons. It consists of two parts: the main part discusses the content analysis of two course books and the second part of the research - the questionnaire - complements findings of the content analysis.Diplomová práce "Interpersonální mnohočetná inteligence a její rozvoj v hodinách anglického jazyka na úrovni B2" se zabývá teorií mnohočetných inteligencí Howarda Gardnera a jejím hlavním tématem je interpersonální mnohočetná inteligence. Práce se skládá ze dvou hlavních částí: teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o konceptu lidské inteligence, teorii mnohočetných inteligencí a o interpersonální inteligenci. Praktická část představuje výzkum, který zkoumá způsoby a míru rozvoje interpersonální inteligence v hodinách anglického jazyka na úrovni B2. Výzkumná část je rozdělena na dvě dílčí části. Hlavní část představuje analýzu dvou učebnic, jejíž výsledky jsou doplněny druhou částí výzkumu - dotazníkovým šetřením.
Klíčová slova:
aktivity; interpersonální inteligence; mnohočetné inteligence; slovní zásoba; techniky; učebnice; výuka anglického jazyka; výukové strategie; activities; course books; interpersonal intelligence; learning; learning strategies; multiple intelligences; teaching; techniques; vocabulary