Název: Marketingová komunikace Domu umění města Brna v letech 2007-2011
Překlad názvu: Marketing Communication of The Brno House of Arts in 2007-2011
Autoři: Jelínková, Adéla ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; Dům umění města Brna; komunikační mix; marketing umění; umělecké galerie; vizuální identita; art galleries; art marketing; communication mix; The Brno House of Arts; visual identity

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40957

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-473573


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet