Název:
Personální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠ
Překlad názvu:
Personnel marketing - Personnel marketing focused on university students and graduates
Autoři:
Pompová, Dominika ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] RESUMÉ Charakter činností řízení lidských zdrojů se v dnešním rychle se měnícím prostředí stále rozšiřuje a prohlubuje, být dobrým zaměstnavatelem již nestačí, je nutné tuto devizu umět komunikovat směrem k potenciálním, současným zaměstnancům i veřejnosti. Předložená práce na základě analýzy dostupných pramenů shrnuje a doplňuje poznatky z oblasti personálního marketingu a budování značky dobrého zaměstnavatele, a prokazuje významné postavení personálního marketingu v oblasti řízení lidských zdrojů. Teoretická část práce se nejdříve soustředí na oblast personálního marketingu jako takového, dále se zaměřuje na specifické aktivity personálního marketingu směrem k cílové skupině studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část práce popisuje přístup konkrétní organizace k personálnímu marketingu a aktivity dané organizace zacílené na skupinu studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část se dále zabývá projektem nastavení spolupráce s vysokými školami, který jsem pro danou organizaci zpracovávala, popisem výsledků daného projektu a zhodnocením, jak daný projekt ovlivnil aktivity společnosti. Závěrem práce srovnává aktivity dané společnosti s běžnou praxí a odpovídá na otázku, zda úspěšnost personálního marketingu spočívá spíše v kvantitativním či kvalitativním přístupu k problematice. Klíčová slova...The character of activities of human resource management is in today's world wider and wider, to be a good employer is not enough, it is needed to communicate this message through various channels and grip potential employees, current employees and also the public. On the basis of analyzis of available sources, the thesis summarizes and completes current knowledge in the area of personnel marketing and employer branding, and proves the importance of personnel marketing in the discipline of human resource management. The theoretical part at first concentrates on the general area of personnel marketing, later it covers specific activities of personnel marketing focused on the target group of university students and graduates. The practical part of the thesis describes the approach of a specific organization and activities of that organization focused on the target group of university students and graduates. Later the practical part describes a project of building university relations in which I took a part, the results of this project, and evaluation of the impact of the results. In the end the thesis compares the activities of this organization with prevalent praxis and answers a question if the success of personnel marketing is based rather on quantitative or qualitative approach. Key words...
Klíčová slova:
marketing v řízení lidských zdrojů; Personální marketing; vztahy s univerzitami; značka zaměstnavatele; Employer branding; HR marketing; Personnel marketing; University relations