Název: Jazykový styl české televizní reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile
Překlad názvu: Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign
Autoři: Steklá, Kateřina ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza reklamy; jazyk reklamních sdělení; marketingová komunikace; mobilní operátor; média; Reklama; T-Mobile; Advertising; analysis of advertising; language of advertising communications; marketing communications; media; mobile operator; T-Mobile

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72042

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-465783


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet