Název:
Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů.
Překlad názvu:
Popularity of the sports media in the press and on the Internet - the sociodemographic profile of readers.
Autoři:
Pamánek, Luboš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů Cíl práce: Cílem diplomové práce je analyzovat popularitu sportovních médií. Diplomová práce je zaměřena na sportovní média v tisku a na internetu a na jejich vývoj za posledních několik let. Vlastním přínosem práce je poté sestavení sociodemografického profilu čtenáře se zájmem o sport v tisku a na internetu a zkoumání jeho vztahu ke sportu. Vytvořené profily jsou následně porovnány s cílem nalézt shodné a odlišné rysy. Metoda: Výzkumná část diplomové práce je založena na analýze a zpracování získaných dat z marketingových výzkumů za zkoumané období. Výzkumu jsou podrobena sportovní média v tisku a na internetu, proto je v závěrečné kapitole výzkumné části použita metoda komparace, která poodhaluje rozdílné a shodné rysy obou typů médií. Pro zpracování tématu je využita metoda analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že tištěná a internetová média zažívají odlišnou dobu, a ta se promítá i do sportovních médií. Na jedné straně tištěná média každoročně ztrácí na popularitě a jejich budoucnost je nejistá a na druhé straně u internetových médií se v posledních letech projevuje strmý nárůst popularity. To se samozřejmě promítá i do rozdílné sociodemografické struktury čtenářů...Title: Popularity of the sports media in the press and on the Internet - the sociodemographic profile of readers Target: The aim of thesis is to analyze the popularity of the media in sport. The thesis is focused on the sports media in the press and on the Internet and their development over the last few years. Own contribution of the thesis is the creation of socio-demographic profile of reader and exploring its relationship to sport. After that created profiles are compared to find similarities and differences. Methods: The research part of the thesis is based on analysis and processing of data from market research. Research is focused on sports media in print and on the internet, therefore is the final chapter of the research used the method of comparison that reveals differences and similarities of both types of media. The theoretical part of the thesis uses methods of analysis of documents. Results: The results of the thesis show us that print and online media experience different time and this is also reflected in the sports media. The print media loses popularity and their future is uncertain, on the the other side online media have experienced a sharp increase in popularity in recent years. This is obviously reflected in the different socio-demographic structure of the sports readers both...
Klíčová slova:
analýza čtenáře; internet; mediální výzkum; sociodemografie; sportovní média; tisk; analysis of reader; internet; media research; press; sociodemography; sports media