Název: Vnímání srovnávací reklamy v českém prostředí
Překlad názvu: Perception of comparative advertising in the Czech environment
Autoři: Lesáková, Kateřina ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kulturní rozdíly; regulace reklamy; reklamní právo; Srovnávací reklama; vnímání reklamy; Advertising law; Advertising perception; Comparative advertising; Cultural differences; Regulation of advertising

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126932

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447108


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet