Název: Uplatnění věrnostních programů ve strategii společnosti
Překlad názvu: The Utilization of Loyalty Programmes in a Company Strategy
Autoři: Bógyiová, Csilla ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: customer loyalty; loyalty program; marketing; marketing mix

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197561

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442981


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet