Název: Merchandising a jeho vliv na nákupní chování zákazníků ve vybraném podniku
Překlad názvu: Merchandising and its influence on the shopping behaviour of customers in a selected company
Autoři: Havlíčková, Alice ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový výzkum; merchandising; podpora prodeje; zákazník; customer; marketing; marketing research; merchandising; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197518

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442938


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet