Název:
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování zákazníků ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Merchandising and its influence on the shopping behaviour of customers in a selected company
Autoři:
Havlíčková, Alice ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení merchandisingu prodejní plochy ve vybrané společnosti. V první části jsou zpracována teoretická východiska, na jejichž základě je zhodnocen stávající stav dané společnosti. Prostřednictvím kvantitativního výzkumu a individuálních rozhovorů se zaměstnanci vybrané společnosti je navrhnuto nové lepší rozložení prodejní plochy takovým způsobem, aby bylo dosaženo zjištěných požadavků zákazníků, získání nových a posílení loajality stávajících zákazníků a zároveň, aby došlo ke zvýšení tržeb.
The diploma thesis is focused on improving the merchandising of selected company. The first part deals with definition of the theoretical framework, based on which the current situation in the company is evaluated. Through quantitative methods and individual interviews with employees of the selected company, a new store layout is proposed in such a way as to achieve the identified customer requirements, bring new customers to company, strengthen the loyalty of existing customers and at the same time increase sales.
Klíčová slova:
marketing; marketingový výzkum; merchandising; podpora prodeje; zákazník; customer; marketing; marketing research; merchandising; sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197518